sentuhan hati


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

HIDUP BERTEMAN

>>Hidup Berteman Denganmu<<

hidup penuh dengan 1001 rahsia,
aku seorang teman,
yang masih utuh melengkapkan kehidupanku,
yang penuh dengan liku-liku tajam yang sering melukanku..
hidupku yang semakin singkat,
ingin aku bahagiakan semua orang disampingku..

>>Teman<<

hanya kau dihati kecilku,,
kau kekuatan untukku teruskan perjuangan ini..
ingin aku melihat senyuman terukir dibibir manismu..
mungkin aku tidak sempat 
dan mungkin aku akan meninggalkan kau di sini..
tapi ingatla,
walaupun aku tiada disampingmu..
aku tetap ada dibelakangmu..

>>Perpisahan<<

perpisahan bukan yang aku pinta dalam sejarah hidupku,
tapi mungkin itu yang tertulis dalam kamus hidupku..
aku pasrah dengan ketentuan ILAHI..
kau insan istimewa,,
yang ku pilih untuk ceriakan halaman hatiku..
ingin aku hapuskan air mata kesedihan dari mengalir dari matamu,,
ingin aku tahu perasaanmu,,
mungkin semua itu impian yang tidak pasti akan dapat
atau tak untuk aku tunaikan,,
aku masih tidak yakin,,
betulkah hidup aku perlukan kamu,,
mungkin aku lemah tanpa kamu,,
aku lemah dengan perasaanku
dan aku lemah kerana 
tanpa menyedari kehadiran setiamu..........

create by Fir..
RICO

0 comments:

Post a Comment